За чест 2.13 ажурирање на белешки за лепенка

Box art - For Honor

По околу еден и пол часа прекинување и одржување на серверот, ново За честа ажурирањата се достапни за преземање и инсталирање на Интернет PS4, Компјутер, и Xbox One верзија на играта Прескокнете до крајот на овој водич за да го прочитате целиот список За честа 2.13 ажурирање на лепливи белешки. Или, останете со нас некое подолго време и прочитајте неколку моменти на верзијата 2.13 за ажурирање За честа. На крајот на краиштата, би било чесна работа да се направи.

За Определување Најдобри страни за ажурирање 2.13

За ажурирања за почести 2.13

Како што е наведено погоре, мора да почекате да истече времето за чест, пред да можете да ја преземете и инсталирате ажурирањето на верзијата 2.13. Застојот се очекува да трае околу еден и пол часа и да започне во 9 часот по источно. За жал, ништо ново не е додадено на For Honor со ажурирање 2.13. Наместо тоа, ова е ажурирање што се фокусира на тони прилагодувања во различни области на играта, како и спроведување на многу подобрувања во многу различни полиња.

ИСТО: WoW Класичниот хакер ја уништи играта

Прилагодување на борецот

Се чини дека барем повеќето борци го виделе прилагодувањето на рамнотежата благодарение на ажурирањето 2.13. Некои (како што се Ворлдер и Освојувач) имаат само неколку работи што се менуваат, додека други се сменија нешто драматично. Нема ништо повеќе од Валкири.

Целото закрепнување од Valkyrie Light и Heavy Finishers е намалено, на пример. Навистина, општото закрепнување на хитот на Валкири е сменето на 600мм наместо на 900мм пред денешното ажурирање. Постојат многу прилагодувања на воините и можете да ги прочитате сите во целосниот список на лепливи белешки подолу.

Други промени

Најголем дел од областа на играта е видена. Не само борци. На пример, во ранг-рангот на дуелот, вашата награда ќе се заснова на времетраењето на натпреварот. Применети се многу поправки на грешки, вклучително и, дека веќе не можете да ја активирате Одмаздата кога возите зиплина. Прочитајте сè во целосните лепливи белешки подолу.

За чест 2.13 ажурирање на белешки за лепенка

За ажурирања за почести 2.13

Прочитајте го целиот список на ажурирања за лепливите белешки Honor 2.13 подолу, во сопственост Ubisoft:

ПОЗНАТИ ПРОБЛЕМИ

  • (Xbox One) Насловот може да се сруши при пристапување до Судските воини откако ќе играте натпревар

Подобрување

Рангирање на рамки

  • Наградите во ранг-рангот на дуел сега се засноваат на времетраењето на натпреварот

ОПШТИ

одмазда

  • (Прилагодување) Активни подвиг и Дебуб сега функционираат правилно кога ги добиваат придобивките за одмазда
  • (Прилагодување) Добивањето повеќе напади на истата рамка ќе го даде вистинскиот износ на добивка за одмазда
  • (Прилагодување) Против одмаздата нема да обезбеди бенефиции за одмазда
  • (Прилагодување) На капетанот и старател веќе не им е дозволено да сметаат како активни противници. Тие нема да дадат бенефиции за одмазда
  • (Поправете грешки) Поправа проблеми со одредени напади кои не даваат придобивки за одмазда. Сите напади сега ќе дадат вистинска сума на одмазда

Коментар на инвеститорот: Научивме за голем број прашања поврзани со одмаздата, и тука решаваме вонреден проблем познат по придобивките од одмазда. Одредени промени во „Активен подвиг“ значат дека удирањето на противникот со проектил подвиг, на пример, повеќе нема да се смета како активен противник на дополнителна одмазда.

Зона напад

  • (Прилагодување) Управник, мировник, освојувач, Лобебрингер, Кенсеи, Орочи, Нобуши, Рајдер, Берсеркер, Валкири, Шиноби, Арамуша, Шаман, Хајлендер, Гладијатор, Шаолин, Тианди, iangианг Јун, Хитокири: Отстранет е од 1 секунда регенерација на паузата на Стамина. накратко се случи за време на поголемиот дел од Офанзивната зона

Коментар на инвеститорот: Стандардизација Зона на напад поради тоа што нема регенерација на скриената издржливост е паузирана.

Оган

  • (Прилагодување) Времето помеѓу секоја проверка на штетата и времетраењето на пожарот е двојно зголемено. Штетата останува иста, но се прави подолг временски период

Коментар на инвеститорот: И покрај тоа што останува силен во однос на целокупната штета, огнот сега нуди подолг прозорец на време каде што можете да се обидете да го убиете напаѓачот или да се обидете да се лекувате.

БОРБИ

Мировник
  • (Прилагодување) Лесниот напад „Exsanguis Celeritas“ сега е надграден до целта на Крварење
  • (Прилагодување) го намалува обновувањето на сите почетнички тежини
    • Закрепнувањето на хит сега е 800м (од 900 мил.)
    • Нормалното обновување на блокови сега е 800 ms (од 900 ms)
    • Супериорното закрепнување на блок сега е 900м (од 1000 мил.)
    • Губењето на закрепнување сега е 1000 ms (од 1100 ms)
  • (Прилагодување) го намалува обновувањето на сите пронаоѓачи на тежина
    • Закрепнувањето на хит сега е 800м (од 900 мил.)
    • Нормалното обновување на блокови сега е 800 ms (од 900 ms)
    • Супериорното закрепнување на блок сега е 900м (од 1000 мил.)
    • Закрепнувањето на Мис сега е 800 милји (од 1100 милји)

Коментар на инвеститорот: Додавањето на имотот „Exsanguis Celeritas“ треба да му помогне на Мировникот да ја добие вистинската игра предност при примена на крварење кај неговите противници, помагајќи му да го задржи навредливиот притисок.

Валкири
  • (Прилагодување) Го намалува обновувањето на сите завршни светло
    • Враќањето на хит сега е закрепнување од 600 милји (од 900 мил.)
    • Нормалното обновување на блокови сега е 600 ms (од 900 ms)
    • Надзорниот блок супериор е сега 700 ms (од 800 ms)
    • Враќањето на Мис сега е обновување од 700 милји (од 1100 милји)
  • (Прилагодување) Намалување на обновувањето на големиот финиш за голема топка
    • Закрепнувањето на хит сега е 800м (од 1000 мил.)
    • Нормалното обновување на блокови сега е 700 ms (од 1000 ms)
    • Супериорното закрепнување на блок сега е 800м (од 1100 милји)
    • Враќањето на Мис сега е обновување од 800 милји (од 1200мл)
  • (Прилагодување) го намалува целосното враќање на тежината (страна)
    • Закрепнувањето на хит сега е 800м (од 900 мил.)
    • Нормалното обновување на блокови сега е 700 ms (од 900 ms)
    • Супериорното закрепнување на блок сега е 800м (од 1000 мил.)
    • Закрепнувањето на Мис сега е 800 милји (од 1100 милји)

Коментар на развивачот: Пониско закрепнување го охрабрува пуштањето на „Finishers“ во надмината ситуација.

  • (Прилагодување) Топ завршувањето на светлината сега предизвикува реакција на светло хит (порано тешка)
воени лидери
  • (Прилагодување) Време на затегнување за да се избегне “Headbutt” до 300 ms
  • (Прилагодување) Намалување на закрепнување на зона Напад за напад на 600 ms (од 1000 ms)

Коментар на развивачот: Затегнување на поставките за време на избегнување за да се спречат почетните напади успешно да се избегнат нападите.

Освојувач
  • (Прилагодување) Starter Side Light Starter сега е 500 ms (од 600 ms)
  • (Прилагодување) Зголемена штета на бесконечните светла на 18-тиот ланец (од 13)

Коментар на инвеститорот: Постепено забрзавме 600 милиони почетнички почетнички напади во обид да ги охрабриме прекршувањата, Освојувачот е еден од ретките Херои кој сè уште го има. Покрај тоа, чувствуваме дека штетата од Infinite Lights Conqueror во ланецот е премногу мала и затоа не се препорачува продолжување на ланецот.

Нобуши
  • (Прилагодување) Намалување на нормалното обновување на финишот на светлина (кога не се активираат напади на комбо светлина)
    • Закрепнувањето на хит сега е 600м (од 800 мил.)
    • Нормалното обновување на блокови сега е 600 ms (од 800 ms)
    • Надзорниот блок супериор е сега 700 ms (од 800 ms)
    • Обнова за обновување сега е 900ms (од 1100 милји (горе) и 1200мм (страна))
  • (Прилагодување) го намалува обновувањето на нападот на зоната Обнова на стопанството за 100 см за да се спречи пауза на стража загарантирана по првиот блок

Коментар на инвеститорот: Иако е прилично реткост за Нобуши да постигне обични светлосни финишири, сметаме дека тие барем имаат пократко закрепнување кога се користат.

Шиноби
  • (Прилагодување) По обвинениот напад е блокиран од празна точка, тој веќе не му дава на вашиот противник загарантиран стражар

Коментар на инвеститорот: Шиноби презеде голем ризик со ослободување на обвинетиот тешки, така што се чувствува премногу казнувачки да му даде на својот противник Break Guard (Гардија) бесплатно затоа што само го блокираше.

Хајлендер
  • (Прилагодување) Намалено закрепнување на сите завршни обложувалници во форма на одбрана
    • Закрепнувањето на хит сега е 800м (од 1200м)
    • Нормалното обновување на блокови сега е 700 ms (од 1200 ms)
    • Супериорното закрепнување на блок сега е 900мм (од 1300 мил.)
    • Губењето на закрепнување сега е 800 ms (од 1400 ms)
  • (Прилагодување) Намалени трошоците за издржливост на ламбата се зголемија од Офанзивна форма на 16 (од 27)
  • (Прилагодување) Ја намалува цената на издржливоста од целосен напад на зона на 60 (од 90), дистрибуирана по цена од 40/10/10

Коментари за инвеститорот: Дефанзивната форма на Хајлендер Тешките финишири се доста брзи, но плаќаат многу непропорционална цена за нивно закрепнување, така што ние ги скратуваме за да ја охрабрат нивната употреба.

Шаман
  • (Прилагодување) ги намалува трошоците за издржливост од целосната Зона на напад на 60 (од 70), дистрибуирани на 40/10/5/5/5 и ги елиминира трошоците за издржливост
Тианди
  • (Прилагодување) Ја отстранува цената на уште 20 издржливост за да се откаже „Side Dragon Dodge“ во Dodge
  • (Прилагодување) Ги прилагодува сите траектории на десната позиција на десниот напад да бидат по хоризонтални

Коментари за развивачи: Како специјалист за Dodge Attack, сакаме да го охрабриме Тианди почесто „ланецот„ Side Dragon Dodges “. Исто така, сега треба да биде полесно да се нападнат надворешни противници со Основниот напад на вистинскиот став, особено Heavies, чија траекторија е помала од она што изгледа нивната анимација.

Шаолин
  • (Прилагодување) Ја намалува целата обнова на ланецот на ланци без тежина
    • Закрепнувањето на хит сега е 800м (од 1000 мил.)
    • Нормалното обновување на блокови сега е 800 ms (од 1000 ms)
    • Обновниот блок супериор е сега 900 милји (од 1100 мил.)
    • Закрепнувањето на Мис сега е 800м (од 1200м)
  • (Прилагодување) Измена на штети во дистрибуцијата „Смртна точка на смртта“ и „Алтернатива на смртната точка“ на 7/7/7 (од 12/6/6)

Коментар на инвеститорот: Намалува ефективно оштетување на 500мм светлина од неутрално на 21 (од 24). Ние, исто така, го намаливме обновувањето на финишот со тешки бескрајни ланци за да ја охрабриме неговата употреба во надминато сценарио.

Црниот приоритет
  • (Прилагодување) Време на затегнување за да се избегне „Tenebris Rising“ до 200 ms

Коментар на развивачот: Затегнување на поставките за време на избегнување за да се спречат почетните напади успешно да се избегнат нападите.

Јормунганд:
  • (Прилагодување) Подобрете го следењето на нападите на спринтот „Чекор на Зелотот“

Коментар на развивачот: Следењето на „Зелот“ е малку премногу, што понекогаш предизвикува да исчезне кога се чувствува како противник да биде погоден.

МАП

Бентенг Тинги
  • Во улов зона А
    • Лежиштето на скалите кон Зафаќање зона А е блокирано.
  • Во улов зона В.
    • Мостот од Напаѓачот што се појави во Зафаќачката зона Ц сега има ограда.
    • Неколку отвори на влезот во близина на влезот во Затвор Ц зона се блокирани
    • Централниот мост е сè уште широк отворен
    • Ноктите се отстранети од основата на статуата Викинг

Коментар на инвеститорот: Иако Capture Zone C сè уште има голем број на одлични можности, ние сакаме пристап во таа насока што се чувствува побезбедно од еден мртов шут. Исто така, прекумерна шила во веќе опасни области.

УПРАВУВАЕ

  • (Прилагодување) Ја сменивме задачата за „Боја на тимот“ на неколку палети во боја што можат да бидат збунувачки за идентификација на тимот. Размената на бои не е изменета; само задачи во боја на тим.
  • Напаѓач
    • Нов ретро
    • Зора во мочуриштето
    • Ебинг страст
    • Црн оган
    • Зора во црвена коса
    • Поле од корали
    • Нане модар патлиџан
    • Сушна пустина
    • Крвава пепел
    • Крилја на славата
    • Г-дин разбирање
    • Семиња од кинески сенф
    • Отворен оган
    • Бара умира
    • Замрзната торта
    • Слепи и Крвави
    • Крв и оникс
    • Запалена ноќ
  • Одбрана
    • Калигацио Бели
    • Луксузно живеење
    • Зора Ао Чин
    • Оман крв
    • Облачен ден
    • Морскиот брег
    • Вигриор
    • Електрично зајдисонце
    • Чадливи води
    • Небото Ларк
    • Нејасна ноќ
    • Морска кора
  • (Прилагодување) Ние го сменивме овој натпревар во боја во неутрален само затоа што може да биде збунувачки за идентификација на тимот. Немодифицирани парчиња во боја:
    • Зора на војната
    • Друго
    • Тиркизна мака
    • Воздушни катастрофи
    • Крзно од гнипалелир
  • (Прилагодување) Ја сменивме ознаката за боја на тимот во примерокот во боја „Апрес-ски“ и ја доделивме на корпата „Дефендер“ како резултат. Парчиња во боја не е изменета; само задачи во боја на тим

ПОПРАВКА НА ШТЕТА

ОПШТИ

  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика играчите да паѓаат од Zip Lines при активирање на Revenge. Не можам да го активирам Одмаздата во патен патека
  • (Поправете грешки) Поправа проблем кога играчите понекогаш не можат да ги избегнат нападите откако биле погодени од копач (што влијае само на хероите кои немаат рефлексна стража)
  • (Поправени грешки) Поправи проблем кога играчите не можеа да се вратат за остатокот од играта кога беше оживеан од еден соиграч кој беше исклучен или бот се промени за време на обновувањето

БОРБИ

Управник
  • (Поправете грешки) Го поправа проблемот што го предизвика Вториот напад на Вортата при нападот во комбо Лесно, многу е веројатно дека ќе се судри со блискиот ид
Ограбувачи
  • (Поправете грешки) Поправи проблем кога напаѓачот може да го ублажи измамата за зона напад на „Guard Break“ за време на заклучувањето
Освојувач
  • (Поправете грешки) Поправи проблем кога Освојувачот погрешно имаше супериорен блок за време на реставрацијата на светлосен напад
Орочи
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика Орочи да не ги следи правилно противниците по „Бура брзање“
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика камерата Орочи да се неутрализира при убиството на противникот со „Ветер налетот“ откако се сврте
Шугоки
  • (Поправете грешки) Го поправа проблемот што предизвика Шугоки да го измами Guard Break за да го активира одмазда
Шиноби
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика Шиноби да има заостаната брзина што беше побрза од намената при пополнување на напади
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика Шиноби да може да ја измами стражарската гарда за активирање на одмазда
Шаман
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика 2-ри напад на Оман „Доброто крв Омен“ на Шаман, најверојатно, да се судри со блискиот ид
Хитокири
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика Хитокири понекогаш да има бесконечни непрекинати позиции кога егзекуцијата и штитот беа отстранети среде Извршување
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика Хитокири да не може да се превртува од грбот на Dodge кога прави назад Dodge без влезни насоки
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика фотоапаратот Хитокири да се надомести кога беше погоден од „Легиовиот удар“ на Центурион

КАРАКТЕРИ

Заштитете го Башер
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика штета на „Штитот Башер“ применет на заклучени цели при удирање на војник
Хајмејкер
  • (Поправете грешки) Поправа проблем што предизвикува „Хајмејкер“ да не работи против гладијаторите на „Фусина Иктус“
Сенбонзакура
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика „Сенбонзакура“ да се појави активна кога ги оживеа соиграчите
Зелот Болт
  • (Поправете грешки) Поправи проблем кога „Болт Зелот“ не му надомести на противникот ако беше погоден додека беше во патент линија

АИ

  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика ботови секогаш да го блокираат вториот хит во ланец

МАП

Пристаниште
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што им овозможи на играчите да стигнат до недостапни области со испуштање од линијата Zip
Мапа на арената
  • (Поправете грешки) Поправи проблем кога неколку потези ги туркаше играчите од областа на игра

КОРИСНИЧКИ ИНТЕРФЕЈС

  • (Поправете грешки) Поправи проблем во кој играчот понекогаш не доби XP, нема челик, нема плен на крајот на играта, само војници
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што може да предизвика симболот „Guard Break“ да остане прикажано во кое било време ако го отклучивте додека добивте стражар што е скршен од непријател
  • (Поправете грешки) Поправете грешка каде една или повеќе нарачки ќе бидат прикажани како броеви
  • (Поправени грешки) Поправете грешки каде една или повеќе нарачки ќе бидат прикажани на погрешен јазик
  • (Поправете грешки) Го променивме изразот на играчот на Рајдер за да се направи облеката да изгледа подобра

МАТЧКИ

  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика некои австралиски играчи да се поклопат со играчи од други региони. Ви благодариме „PureLSD“. За извештајот

УПРАВУВАЕ

  • (Поправи грешки) Поправи проблем што предизвика извршувањето на „Ти Јан Ру Фан Zhанг“ на Тианди да биде одложено
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика извршувањето на „Черенецот на черепот“ на Јормуанндр да биде избалансирано кога се користи во близина на идот
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика две различни лаборатории во боја да бидат погрешно именувани „Dying Embers“, од кои едниот сега се нарекува „Ebbing Passion“
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика противниците да ја напуштат областа за гледање при прегледување на искрата на Берсер.
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика примена во боја на тимот на ткаенината на шлемот „Stoneworn“ да се однесува поинаку во зависност од полот на Берсеркер
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика извршувањето на „Мислите Брзи“ на Арумуша да исчезна визуелни ефекти
  • (Поправете грешки) Поправи проблем што предизвика Букади „Бреша Викторија“ Букади да претстави симболички прилагодувања и впечатливи подмножества

Компјутер

  • (Поправете грешки) Поправи проблем кога насловот не се затвори правилно при запирање на работната површина