Се чини извонредно, постои СПФ што сè уште не влезе во компјутер: ова е најкрвавата, неизбежна или curубопитност

Tampaknya luar biasa, ada SPF yang belum masuk ke PC: ini adalah kasus yang paling berdarah, tak terhindarkan, atau rasa ingin tahu

Понекогаш сеќавањата можат да нè измамат и да веруваат дека играта излегува на одреден систем. Како да се мисли тоа Речиси целиот SPF е на компјутер.

Логично, фразата е лага и тоа се должи на многу ексклузивни конзоли. Па дури и приказни кои поради некоја чудна причина сè уште не сакаат да бидат компатибилни, и покрај старите жанровски традиции во Виндоус и ко. Денес ќе видиме најкрвавите, неизбежни или чудни случаи.

Медал на честа

Медал на честа

  • Каде излезе: PlayStation
  • Кога: 1999 година

Почнавме со сагата Медал на честа, првично дизајнирани од наставникот Стивен Спилберг. И тоа беше нејзиното деби на првиот Плејстејшн во 1999 година. Визијата за војна која беше толку спектакуларна ќе има континуитет во конзолата на Sony, сè додека конечно не беа видени другите епизоди што се појавија на компјутер. Но, ако погледнеме во билансот на состојба, многу е лошо во споредба: од вкупно четиринаесет пратки (со исклучок на експанзијата), само пет остануваат во Виндоус. И вртете пофино, само таму два ексклузивни компјутери: Медал за честа: Сојузник / Пацифик напад.

Црно

Црно

  • Од каде излезе: PS2 и Xbox
  • Кога: 2006 г.

Секој пат кога ќе разговарате истрел обично се зема како еден од првите примери за тоа Црно Игра Критериуми. Тоа е креатор на изгорување управувано од пол стрелач како прв човек и конечно создаде култна игра која беше зачувана во EA Vault за Xbox One. Нивото на уништување, желбата за детали и потопување во стилот на акциони филмови, не го избегнаа вниманието на пошироката заедница.

GoldenEye 007

GoldenEye 007

  • Од каде излезе: Нинтендо 64
  • Кога: 1997 година

Еден од одличните FPS-и од конзолата. GoldenEye 007 тоа е најдоброто нешто што раѓа Нинтендо 64, класици кои се паметат со многу носталгија за нивното влијание во тоа време во повеќе домашен сектор и за игри со колегите благодарение на режимот на мултиплеер со сплитер-екран. Штета што не е негово римејк Во 2010 година за Nintendo Wii или Reloaded верзијата на PS3 и Xbox 360 следната година тие успеаја да ја имитираат истата сензација. И за повеќе информации, ниту едно издание не излегува на компјутер.

Темен совршен

Темен совршен

  • Од каде излезе: Nintendo 64 и Xbox 360
  • Кога: 2000 и 2010 година, соодветно

Имаме сличен случај во Темен совршен, исто така од РАРЕ и која дебитираше и на Nintendo 64. Беше еден од одличните FPS на своето време и со режим на мулти-плеер со сплит екран кој е многу незаборавен, но не дури ни предходник (Совршено темно нула) или следното ажурирање на оригиналниот документ што беше успешно оставено на компјутер. Уште повеќе, RARE Replay (каде што се вклучени) останува ексклузивно за Xbox One, без оглед на зајакнувањето на Windows 10 на Microsoft.

Хавок 64

Хавок 64

  • Од каде излезе: Нинтендо 64
  • Кога: 1997 година

Повеќе изненадувачки е ситуацијата Хавок 64 64-битна конзола на Nintendo за сагата што доаѓа од компјутер. Неговото име предизвикува измама, затоа што се чини како едноставна адаптација од првиот ДООМ, но во реалноста тоа е повеќе продолжение на Doom II. Неодамна се појавија гласини за евентуална адаптација на сегашниот систем со рекорди во ПЕГИ, но досега е преработена само оригиналната трилогија.

Отпорност

Отпорност

  • Каде излезе: PS3
  • Кога: 2006 г.

Одговорот на Сони на Хало се нарекува Отпор и почнувајќи од 2006 година до Отпорност: Пад на човекот на PS3 да заврши со третата рата (Отпор 3) во 2011 година за истата конзола. Тој исто така уживаше во два натпревари за својот лаптоп (PSP и PS Vita), но приказната за Insomniac Games е сè уште како исклучиво за конзолите на Sony. Барем има повеќе континуитет од заборавениот „Плејстејшн дисфунктор“.

Килзон

Килзон

  • Каде излезе: ПС2
  • Кога: 2004 година

Неколку години пред и на PS2 се појави уште една сага со целосно присуство на конзолата на Sony. Се однесуваме на Килзон, од герилската игра. Од своето деби на PS2 и последователното прилагодување кон PS3, тој има трилогија на PS2, два сопствени пратки на PSP и PS Vita, а последното поглавје (до денес) на PS4 со Killzone: Shadow Fall, една од неговите први премиери игра барем постои официјален „трик“ за играње на работната површина во Killzone на компјутер: од PlayStation сега. Бидејќи оваа приказна никогаш не излезе за Виндоус.

Бојно поле: Лоша компанија

Бојно поле: Лоша компанија

  • Од каде излезе: PS3 и Xbox 360
  • Кога: 2008 година

Пример сличен на Doom 64 дали е од Бојно поле: Лоша компанија ако го земеме предвид потеклото на СПИЦЕ ДИЦА. Затоа, неговата ексклузивна посветеност на конзолата за времето за ова поглавје е посебна тежина за кампањата, уништување што досега не било видено благодарение на првата верзија на моторот Фросбит и режимот на мултиплеер на линијата. од неговото потекло. Продолжението излезе на компјутер.

Судбина

Судбина

  • Од каде излезе: PS3, PS4, Xbox 360 и Xbox One
  • Кога: 2014 година

Имаат тенденција да заборават дека првата судбина е сè уште ексклузивна за конзолите, исто како што Destiny 2 излезе со само еден месец одвоено на компјутер, во споредба со нејзиното лансирање на PS4 и Xbox One. Првиот е квадрат кога оваа конзола не го исполни првиот животен циклус (оттука излегува во исто време на PS3 и Xbox 360), но Нема причина да не го гледате на компјутер. Особено откако виде што стана благодарение на двојната ДЛЦ и вкупната зрелост со своето продолжение, кое ќе ја преземе Стадија.

Временски распоред

Временски распоред

  • Каде излезе: ПС2
  • Кога: 2000 година

Трилогија од Временски распоред Ова привлекува многу внимание, затоа што никогаш не било на компјутер. Од своето деби на PS2, само GameCube и Xbox уживаа во следната пратка, уживајќи во категоријата култна игра како резултат на неговото восхитувано продолжение, кое го обнови, како чудно трепкање, на лошата Homefront: Revolution. Тоа е само две фази, око, но барем играта Deep Silver го достигнува системот. Виндоус Добра работа? Дека Кох Медиа ги доби своите права на крајот на 2018 година.

Почитувани изјави (за подобро и полошо)

Хало 4

За жал има уште многу случаи. Некои ќе имаат итно решение, како со Halo: The Master Chief колекцијата, која е блиску до Виндоус 10 и ова ќе бидат првпат наслови како Хало 3 и Хало 4 на компјутер, додека други се практично невозможно да го сторат тоа.

Овие се движат од ексклузивното Нинтендо до ужасно FPS:

  • Хаха: да, руменило стрелач Бесплатниот радикален дизајн е сè уште ексклузивен за PS3 и се радуваме што повторно не застана на системот.
  • Осигурувач: Иако е една од најлошите рангирани работни места во Несоница, таа има добри идеи (во форма на оружје) и кооперативен мултиплеер што заштедува малку на гласачките ливчиња. Но, бидејќи стои зад EA, многу е ретко да се појавуваат само на PS3 и Xbox 360. Еден ден е невозможно да се гледаат на компјутер.
  • Геист: мешавина на терор и неговото дејствување не функционира добро, да се биде ексклузивен на GameCube е доволно за да го потроши, да го собори, да излезе доцна.
  • Darkwatch: Ова не е мешавина на терор со позадина и допир на Дивиот Запад безобразен, но барем тоа е FPS што е оценето најдобро во големиот каталог на PS2 и Xbox.
  • Темнина: во овој случај прегледите се прилично добри, но првото дело на „Студбирзе студиа“ врз основа на хомонимските стрипови излезе само на PS3 и Xbox 360. За продолжението се сеќаваат на компјутер.
  • Црвен челик и Црвен челик 2: забележа дека првиот беше еден од најголемите шампиони во светот на премиерата Wii, затоа што тој не знаеше како да ја користи машината Нинтендо. Продолжението работи како шарм за него. Wiimote. Сепак, Ubisoft Paris ги прави ексклузивни.
  • Спроводливост и Канал 2: во вториот дел од FPS софтверот за висок напон не може да се каже дека е ист, затоа што неговото продолжение ги намалува стандардите за многу луѓе. Најсмешно е што првото Wii дојде подоцна на Android.
  • Метроид премиер: Колку и да се истражуваат колку што имаат, со чекор во 3Д тие се дефинитивно блиски до сензацијата СПФ. Она што е совршено е што ова поглавје се појави на GameCube и потоа беше однесено на Wii, чекајќи четвртата рата на прекинувачот, да остане ексклузивна за конзолата Nintendo. Компјутер? Не се шегуваш

Кој друг случај стрелач во прва личност за која може да мислиш?